tuffastebrudarnah

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Är så trött på allt jävla skitsnack

Av -tuffastever - 24 november 2011 10:37

Önskar att skitsnack inte finns , vill bara kunna leva ett normalt liv . Utan att bli hatad . 

Jag är trött på att alla säger "alla ska behandlas lika" , men jag tror inte ett dugg på dessa personer som säger det . Det stämmer inte ! Alla gör fel någon gång i livet , men det blev som det blev .

Vi har gjort det vi har kunnat . 

Det är vi mot massa . Det är så fegt att gå på grupptryck , man ska försörst lärt känna peronen/personerna innan man kan dömma nån . Det är fel och gå på självkänsla . Döm inte en person på utsendet , det handlar om hur en person är på insidan ! Alla får klä sig hur dom vill , alla får sminka sig hur dom vill . Det är enns eget beslut ! 

Låt dessa klä sig hur dom vill , sminka sig hur dom vill . För det behöver man inte göra ett ända stort ryckte , eller säga att dom utnytjar personer och är äckliga horor . Är så trött på allt jävla skitsnack ! Hur kan ett jäkla ryckte bli såhär jäkla stort , lixom när man var små då tyckte man smink var en kul grejj . Men nu tror ju varenda person att man är en sminkis , fast dom inte enns känner mig och domandra ! Fyfan , så lågt att gå på självkänsla . 

Dethär är sjukt , så sjukt ! Men jag skiter idehär , jag tänkr inte ta och gå och ta någon skit som inte är sant , finns många mer som sminkar sig mer än oss . Men det är fan ingen jävel som vågar gå och hakka på dom och säga att dom är äckliga horor , sminkisar osv ... ? Just oss alla går på , förstår inte rikgtigt varför . Osen vet ju vi inte vad vi har gjort ALLA heller ? Vi verkar va som skit för alla , som man kan behandla som skit ! Ska vi inte få kunna använda maskara eller få platta håret , för att vi ska bli kallade sminkisar , ren jäkla skabb asså ! 

 

Peace :) 

Hatar reeeeenn jävla mobbning ! Så jävla fegt att inte våga stå för vad man tycker utan går på grupptryck .

Jag älskar mina vänner och min fina häst <3  


/Emmaaa

 
 
Ingen bild

.

24 november 2011 11:06

HATAR OXÅ MOBBNING , FYFAN FÖR DOM SOM MOBBAR OCH MOBBAS !

Kramar från mig

 
felicia

felicia

24 november 2011 11:22

RÄTT EMMA! helt rätt!<33

http://pppuuusss.blogg.se

 
Ingen bild

alice

24 november 2011 14:04

jävligt bra skrivet!
älskar dig och dom andra oavsett vad <3

 
olinekristiansson

olinekristiansson

25 november 2011 17:46

Ingen av oss går på grupptryck ..

http://oliinekristiansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av -tuffastever - 28 november 2011 14:59

Byter blogg till barafjollooor.blogg.se :) Så ingen mer updt på denna blogg , så hejddåååå bloggplatsen oh heeeejjj blogg.se :DDD   /Malin oh Emmaahh ...

Av -tuffastever - 26 november 2011 20:48

Ajjemen , en till person kommer börja blogga på denna blooggiiisschh ! :DD Statistiken stiger , stort gilla (y) Älska updtingen jag gör eller :) Fettchiiiiiiiiiiiiiiilll ... Iaf ska sova hemma hos mina kusiner inatt , fett najjz asså ! Ska till s...

Av -tuffastever - 26 november 2011 18:38

  Tröjja från gina , för 99 :- ! Fett nöjd med den !   Denna tröjja från gina , för 99 :- .. Fett snygg !   Uggs för 199 :- från dinsko ..   Vit halduk från gina för 99 :- , as skön ..   Röd grimma till Kim från granngården f...

Av -tuffastever - 26 november 2011 14:15

Sitter i bilen påväg hem från en grymt chill dag i skövde med alice och familjen :D Kääkat oså på MC donalds , fett gött asså .. sen när jag kommer hem blir det att dra vidare till Malin oså åka vidare till stallet .. usch jävla äckliga väder ...

Av -tuffastever - 26 november 2011 11:28


God morgon bloggen ! Vaknade typ för 2-3 timmar sen ;)) Somsakt var iaf i stallet i går med Mamma , amanda , min lillasyrra  ock Veronica , vi tog in hästarna men de var rätt mörkt o sen borstade vi dom sen gedde vi dom lite foder;) Senare släp...

Ovido - Quiz & Flashcards