tuffastebrudarnah

Alla inlägg den 24 november 2011

Av -tuffastever - 24 november 2011 20:40

 

Typ inte riktigt såhär , men typ lite V-format när man tar bak håret osen när man tar fram håret så blir det lixom rätt smallt , och typ rätt så mycke uppklippt . Känns som mitt hår ser så tråkigt ut lixom ! Ajja ska nog prata med sis om ho kan klippa mejjh , ho klipper rätt bra :) Annars så beställr mamma nog en tid hos sis hårfrisör ! oså klipper jag mig där ist ... 


/Emma Eriksson

.

Av -tuffastever - 24 november 2011 12:12

heejj ;D

Är hemma från skolan i dag .Men blir stallet sen ändåå (yy)

I dag blire o Julpyynta istallett ;))

Sitter iaf o lyssnar på musikk ..

Tror att de blir stallet lite senare , mår bättre nu iaf mådde typ bara lite illi i morse så .

 

Coppen skulle passa sjukt bra i den GRIMMAN ! ;D<333


aja men ska dra puss ;*

/malin

Av -tuffastever - 24 november 2011 10:37

Önskar att skitsnack inte finns , vill bara kunna leva ett normalt liv . Utan att bli hatad . 

Jag är trött på att alla säger "alla ska behandlas lika" , men jag tror inte ett dugg på dessa personer som säger det . Det stämmer inte ! Alla gör fel någon gång i livet , men det blev som det blev .

Vi har gjort det vi har kunnat . 

Det är vi mot massa . Det är så fegt att gå på grupptryck , man ska försörst lärt känna peronen/personerna innan man kan dömma nån . Det är fel och gå på självkänsla . Döm inte en person på utsendet , det handlar om hur en person är på insidan ! Alla får klä sig hur dom vill , alla får sminka sig hur dom vill . Det är enns eget beslut ! 

Låt dessa klä sig hur dom vill , sminka sig hur dom vill . För det behöver man inte göra ett ända stort ryckte , eller säga att dom utnytjar personer och är äckliga horor . Är så trött på allt jävla skitsnack ! Hur kan ett jäkla ryckte bli såhär jäkla stort , lixom när man var små då tyckte man smink var en kul grejj . Men nu tror ju varenda person att man är en sminkis , fast dom inte enns känner mig och domandra ! Fyfan , så lågt att gå på självkänsla . 

Dethär är sjukt , så sjukt ! Men jag skiter idehär , jag tänkr inte ta och gå och ta någon skit som inte är sant , finns många mer som sminkar sig mer än oss . Men det är fan ingen jävel som vågar gå och hakka på dom och säga att dom är äckliga horor , sminkisar osv ... ? Just oss alla går på , förstår inte rikgtigt varför . Osen vet ju vi inte vad vi har gjort ALLA heller ? Vi verkar va som skit för alla , som man kan behandla som skit ! Ska vi inte få kunna använda maskara eller få platta håret , för att vi ska bli kallade sminkisar , ren jäkla skabb asså ! 

 

Peace :) 

Hatar reeeeenn jävla mobbning ! Så jävla fegt att inte våga stå för vad man tycker utan går på grupptryck .

Jag älskar mina vänner och min fina häst <3  


/Emmaaa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards