tuffastebrudarnah

Alla inlägg den 14 november 2011

Av -tuffastever - 14 november 2011 15:08

Ah , har kommit hem från skolan :) Blir inte stallet idag , eftersom mamma eller ingen kan sjutsa mejjh :/ 

Men får ta ock ta ock köra med han imorn , så nu blir det snart att dra iväg ock vara med några urgryma brudar ! :D

Ah så kommer nt updt bloggen så möe idag (y) Men men .. um , nu har jag typ inget ock skriva :) 

Så bloggar la senare ! pussheeeejj ! 

OMG , så jefla skön låt :D Hahahahah xd

/Emmaah

Av -tuffastever - 14 november 2011 14:59

..Skoldagen har väl varit rättokej.

Yeehh jag blev Luciia ;D

oh i dag blire inte stallet, men får dra dit i morrnn. :)

Sitter iaf o har en kisse i knät ock lyssnar lite på musik ;D

Assåå vår blogg äger feetttt vi hade jue 49 besökare i går  assåå grymt ;)

kan ju ta ock säga att jag är sjukt nöjd med våran blogg <3333

hihi försöker göra en design te mandiiis ;D

men de går inte så lyckat.. hahahaha xdd

hmmm ne nu vet inte jag vad jag ska skriva men men kanske bloggar mer sen <3 ;*


/malin ;*

Av -tuffastever - 14 november 2011 07:28

Ajjemään då blire o dra te skolan snart dåå..

Assååå de går fettt bra för bloggen ;D

Nu får de bli ett snabbt inlägg ska gå ner till bussen om fem minuter..

Hajjemen. Sen blire o dra te stalllettt, tror att de bara blir ock gå lite med dom i hagen o ge dom lite foder .. Ock så klart Myyysaaaa med Gullegriiisennnn <33

Nämen gud vad klockan går fort måste dra men jag bloggar mer senare ;D <33


 

/maliinn ;*

Av -tuffastever - 14 november 2011 07:01

OMG , älska statistiken igår ;o 49 pers ! Det är ba att gillaa :D 

Ska snart ta ock käka gröt ock sen ska jag la fixa mejjh ock så sen dra till skolan med alice :)

Kommer bli en rätt chill dag today , ganska möe raster ock så :DDD Sen efter skolan blir det att åka till stallet med Malicsh ! Ah men nu ska jag käka gört , updt bloggen efter skolan :) Heeejddå !

Pic on me .


Emmaah  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards