tuffastebrudarnah

Alla inlägg den 15 november 2011

Av -tuffastever - 15 november 2011 19:37

Sitter ock fryser som fan , funderar på att ta ett bad (?) Usch efter badet så får jag ta ock fixa med läxorna . Har verkligen ingen koll nu för tiden , på vad vi har för läxor . Måste verkligen bli bättre på att hålla koll på det ! :) Jäkla cp datorn , såkallade "enter" knappen funkar inte ? :oo Typ har inte updt bloggen på sjukt länge (n) Men har haft så jefla möe ock göra .. Men ska verkligen bli bättre på att updt bloggen ock ! Iaf har varit i stallet hos min pålleeeh ock tat in han ock borstat av han ock gett han mat osv :) Blev att ta ock gå med han i hagen lite snabbt . Sen släppte jag Kimisch i hagen , sen fixade jag lite i stallet :) Asså måste ba säga domdära fåren som står vid Kim är så jävla läskiga , dom är förjefla läskiga xdd Osen så är jag inte normal heller ! :D Jag blev som jag blev , när jag inte blev som jag skulle ;D Höhöhöhö ! Ah men måste fixa oså nu :) Puusshheeejj !  

Gaaaahh , neffmunkiss , ett måste ha ! Ba så fett dyr , 799 :- , nån som vill ge mejjh pengar ? Hahahha !   



/ Emmaah













































Av -tuffastever - 15 november 2011 17:31

Kom hem från stallet för en stund sen  ;)

Blööö har engelska läxxooor tills i mornn.

Aja ska nog dra i väg te farfar en sväng med mamma .

Sen blire o duscha ock sen gå o sova har varit skiittrött i dag .

tråkigt inlägg javet.


Åh måste erkligen ha den här hiihihihi ;D 


/ malin  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards