tuffastebrudarnah

Alla inlägg den 20 november 2011

Av -tuffastever - 20 november 2011 20:31

Ajjemen , är fett nöjd :) Ba älskar Kim , vilket jäkla framsteg han har gjort :DDD

Jävla goa häst , varför ärru så underbar för ? ;o Tog en promenad med han idag när Malin red Coppeeeenn , ock vi trava ock gräjja . Äntligen fick jag Kim att jobba i traven :DDDDD Oyeeeeeeeeeeehhh ! Dt finns fortfarande hopp att kunna rida han . 

 

Nytagen bild :) Bjuder på deeeeeeeeeeeeeennn bara för jag är töööööööööff !

Usch imorn är det skola , blöööööhh ! Vill bara att det ska bli fredag nu , eller ännu bättre juuuuuull :D 

Nån dag denna vecka så ska vi slänga upp lite jul saker i stallet , kommer bli fett myssssiiiggttt i stallet då ! 

      

Sååååå ssööööööött ju :DDDDDDDDDDD Höhöhöhö född som en tööfffiinnngg ! 

Asså måste verkligen bli bättre på att blogga , men jag ska verkligen försöka blogga så möe jag kan asså !

Ska la snart ta ock hoppa in i duschen :) Sen blir det nog att ta ock krypa under täcket ock se nån film ellör ba chilla framför TV :D

 

Med dejjh blir mitt liv bäst :* Älskar dejjh <33333 

/Emmaaah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards