tuffastebrudarnah

Alla inlägg den 12 november 2011

Av -tuffastever - 12 november 2011 17:36

Oseerriiöööss rubrik , javet . 

Iaf nu är det full gång i hele jefla huste :D Har städat mitt rum ock så är jag med sis söta barn ;DD

Fett naajjzz asså !

Säger bah till er , kommentera lite oftare :) Skulle vara fett kul om ni proppa med kommentarer . 

Ah iaf , tänkte ni kunde få se lite skor jag vill ha ;)

Dessa "uggs" vill jag ha nu i vinter :) Fett sköna !

OMGGAASSHH , deessa måste jag bara köpa ock ha sen i vår :DD

Antingen vill jag ha blåa eller svarta "palladium" ;) Fast tror svarta !

Ah , ska prata med mamma om vi kan beställa uggsen sen ! ;) Hamen updt bloggen later on , puussheejj ;*

/Emmaah  

    

Av -tuffastever - 12 november 2011 12:09

Saknar mitt blonda hår ;/

Va inte rikgtigt blont här , var lite mer orange blond :) Men saknart ändå ! Om jag hade tat i en flaska till så hade håret varit blont .. Epic fail !

    

På denna bild är håret blonare än på den andra , men hade färgat en gång till , men hade fortfarande lite oranga nyanser ! Blöööööhh , vill ha blont hår nu ! :D


/Emmaah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards